Сторінка керівника
Директор закладу дошкільної освіти
"Дзвіночок" №5
Кравчук Алла Михайлівна
«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»
В.О.Сухомлинський
Директор ЗДО дуже складна та кропітка професія. Від кого залежить грамотна робота закладу дошкільної освіти? Звісно, насамперед, від керівника.
У тому, що директор має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника - це уміння створити грамотний колектив.
Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має насамперед розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Директор ЗДО повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у директора, годі цього вимагати від колективу.
Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:
1. Організація освітньо-виховного процесу закладу дошкільної освіти.
2. Забезпечення адміністративно-господарської роботи закладу дошкільної освіти.
3. Дотримання норм і правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарно- гігієнічних норм.
4. Організація харчування дітей.
5. Забезпечення умов для систематичного підвищення кваліфікації працівників.
6. Забезпечення належного утримання приміщень і ділянки закладу дошкільної освіти.
ДИРЕКТОР КОНТРОЛЮЄ:
— роботу адміністративної групи (вихователя-методиста, завідувача господарства, сестри медичної);
— виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству;
— виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують;
— якість знань, умінь і навичок дітей;
— виконання рішень педагогічної ради;
— збереження обладнання і посібників;
— ведення документації вихователями, адміністрацією;
— організацію та здійснення роботи з батьками;
— фінансово-господарчу діяльність;
— роботу вихователів.
ДОСВІД РОБОТИ: "STREAM-ОСВІТА - ВІД СТЕЖИНКИ БІЛЯ ДВОРУ ДО СТЕЖИНКИ ВСЕСВІТУ".
Формування первинного цілісного образу навколишнього світу шляхом активної взаємодії з оточуючим середовищем через впровадження STREAM-освіти в життєдіяльність дошкільнят.
Автор досвіду: Кравчук Алла Михайлівна
Рік узагальнення: 2022
Посилання:
Провідна педагогічна ідея:
Комунікаційний проєкт розроблено до теми за сучасним інтеграційним напрямом з впровадження альтернативної програми «STREAM-освіта або Стежинки у Всесвіт», мета якого розповісти про роботу закладу, заохотити педагогів до вивчення інновацій та самоосвіти, спрямувати свою діяльність на розвиток в дитини загальних, наукових уявлень про світ; з інформаційно-комунікаційними технологіями; експериментувати, конструювати; навчати дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва.
Добірка містить:
-
Інтерактивні картки «STREAM-ОСВІТА - шість освітніх напрямків». Інноваційна добірка матеріалів для дітей середнього та старшого дошкільного віку, що дає швидку підготовку та можливість педагогу урізноманітнити форми організації освітнього процесу.
-
«STREAM-СВІТ дитячої фантазії та винахідливості» - підбірка цікавих заходів та проєктів.
-
«Сучасна гурткова робота за програмою STREAM-освіта - як засіб розвитку творчої особистості».
-
«Вдосконалюємося самі та навчаємо дітей» - підвищення компетентності педагога.
-
«Україна в серці з ранніх літ» - патріотичне виховання дошкільників з впровадженням елементів програми STREAM-освіта.