Ласкаво просимо до нашого "Дзвіночка"!
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Дзвіночок" №5 комбінованого типу розпочав функцінування у 1997році. У вересні 2019 року заклад відзначатиме 40-ву річницю свого заснування. Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище організоване з урахуванням інтересів дітей та відповідає їх віковим особливостям.
Для освітньої діяльності створено всі умови, обладнані приміщення:
-
музична та спортивна зали;
-
кабінети логопеда і практичного психолога;
-
ресурсна кімната;
-
"зимовий сад", "картинна галерея", "бабусина світлиця";
-
методичний кабінет;
-
прогулянкові ігрові майданчики для кожної вікової групи;
-
спортивний майданчик.
На даний час закладом освіти охоплено 145 дітей дошкільного віку. У садочку функціонує 6 вікових груп: дві групи раннього та чотири - дошкільного віку.
Освітній процес у ЗДО забезпечують 16 педагогічних та 18 технічних працівників. З них вищу повну педагогічну освіту мають 15 осіб, базову освіту - 13 осіб.
Зміст роботи закладу дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та здійснюється згідно Базової освітньої програми розвитку дитини дошкільного віку від 2 до 7 років "Дитина".
Навчальний рік в закладі освіти починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. Оздоровчий період триває з 1 червня по 31 серпня. За дитиною зберігається місце в дитячому садку на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також на оздоровчий період (75 днів). Після 3-х днів відсутності малюка, у заклад надається довідка від педіатра про те, "що дитина може відвідувати дитячий садок".
Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем протягом 10 годин щоденно.
Адміністрація створює оптимальні умови для щоденного професійного зростання педагогів та матеріального покращення освітнього процесу. Відчуваємо постійну турботу відділу освіти, Жашківської міської ради, батьків та спонсорів В.М. Нечипоренка, В.Г. Погорілого та В.М.Вусика. Поступове осучаснення предметно-просторового середовища закладу, його розвиток можливі тільки за умов засвоєння нововведень, бачення власної перспективи розвитку та плідної співпраці всіх учасників освітнього процесу.